
Noutbuklar
Printerlər
Kompyuterlər
Mobil telefonlar
Monitorlar
SSD
Ext. HDD
Monobloklar
Hissələr
Proyektor
UPS
Modemlər və Şəbəkə avadanlıqları
- Modemlər və Şəbəkə avadanlıqları
- Çatdırılma
- Zəmanət
- Sifariş üsulları
- Əlaqə və ünvanlar
- Xəbərlər
- Mağaza haqqında
- Ödəniş üsulları
- Məlumatlar
- Aksiya
Akustik avadanlıqları
- Akustik avadanlıqları
- Çatdırılma
- Zəmanət
- Sifariş üsulları
- Əlaqə və ünvanlar
- Xəbərlər
- Mağaza haqqında
- Ödəniş üsulları
- Məlumatlar
- Aksiya
Aksessuarlar
Proqram Təminatı
QNAP NAS
Planşetlər
Barkod oxuyucu
Barkod printer
Faks
Qulaqcıq və Mikrofonlar
- Qulaqcıq və Mikrofonlar
- Çatdırılma
- Zəmanət
- Sifariş üsulları
- Əlaqə və ünvanlar
- Xəbərlər
- Mağaza haqqında
- Ödəniş üsulları
- Məlumatlar
- Aksiya
Zəmanət şərtləri
Zəmanət yalnız “NCP Electronics-dən” dən alınan bütün məhsullara aiddir.
Aşağıda qeyd olunan şərtlər “Zəmanət” xidməti vasitəsilə təmir edilir:
a) istehsalat qüsurları
2. Texniki xidmət mərkəzi zəmanət talonlarını yalnız şəxsiyyət vəsiqəsi ilə qəbul edir.
3. Texniki xidmət mərkəzinə istehsalat qüsuru səbəbindən müraciət edildikdə və qüsur aradan qaldırılmadıqda telefon eyni modeldən olan yenisi ilə əvəz olunur.
4. Təmirə ehtiyacı olan telefon texniki xidmət mərkəzində 14 günə qədər qala bilər.
5. Müştərinin satın aldığı mal istifadə olunmayıbsa, onun xarici görünüşü, istehlak xassələri, plombu, kassa çeki və alınan mal ilə birlikdə verilən sənədləri saxlanıldığı halda, alınan mal 14 gün müddətində qaytarıla və dəyişdirilə bilər.
Diagnostika
Məhsulun təqdim edilən gündən etibarən 3-5 iş günü ərzində istehlakçının bildirdiyi qüsurunun yoxlanılması (diaqnostikası) aparılır. Zərurət hallarında bu müddət istehlakçı əvvəlcədən məlumatlandırılmaq şərti ilə artırıla bilər. Diaqnostika nasazlıqların mövcudluğu, yaranma səbəblərini müəyyən etmək və növbəti təmir işlərini ödənişsiz ya ödənişli şəkildə (sifarişçi razılığından sonra) həyata keçirmək üçün təyin olunur.
6. “Zəmanət” xidməti aşağıda göstərilən hallara şamil olunmur:
a) “Servis adı” mütəxəssislərindən başqa hər hansı bir şəxs tərəfində təmir olunubsa
b) telefonun korpus və qulaqcıqlarında yaranan nasazlıqlar və mexaniki zədələr
c) istifadəçinin günahı üzündən baş verən nasazlıqlar
d) telefonun içinə maye düşməsi nəticəsində yaranan nasazlıqlar
e) elektrik cərəyanı nəticəsində yaranan nasazlıqlar, batareya və adapterin sıradan çıxması
f) İstehsalçının günahı olduğu hallar istisna olmaqla, məhsulun zəmanət möhürünün seriya/IMEI nömrəsi dəyişdirilibsə, silinibsə, yayılıbsa, yaxud zədələnibsə.
7. Məxfi və ya şəxsi məlumatlar
Zəmanət xidməti proqram təminatlarına, saxlanılan fayllara və məlumatların zədə və ya onların itirilməsi üçün məsuliyyət daşımır. Lütfən zəmanət xidməti üçün müraciət etməzdən əvvəl bütün vacib məlumatların ehtiyat nüsxəsini çıxarın və bütün məxfi və ya şəxsi məlumatları silin.
8. “Zəmanət” talonunun sahibi korpus və qulaqcıqların dəyişdirilməsi və təmirində 50 % güzəştə malikdir.
9. Düzgün doldurulmamış zəmanət talonu etibarsız sayılılr.
10.Siz məhsulu zəmanət xidməti üçün qeyd etdiyimiz ünvana təqdim etməlisiniz.
Siz bizimlə Tel: 012 511 50 30 Mob:070 301 83 81 telefon nömrələri ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.